• Foto van schrijverBestuur Vrederust

Algemene Ledenvergadering in aangepaste vorm.

De Algemene Ledenvergadering zal dit jaar in aangepaste vorm plaatsvinden en wordt gehouden op donderdag 15 oktober om 20.30 uur. Vanwege de coronamaatregelen is er in het clubhuis ruimte voor een beperkt aantal bezoekers. Om voldoende afstand te kunnen waarborgen zal daarom een gelimiteerd aantal bezoekers aan de algemene ledenvergadering worden toegelaten. Voorafgaand wordt per team gevraagd 2 à 3 personen te afvaardigen voor de ledenvergadering. Het bestuur zal de elftalleiders hierover informeren. Daarnaast worden ereleden, leden van verdienste en eventuele jubilarissen uitgenodigd.

Ondanks de beperkingen die corona met zicht meebrengt willen we als bestuur toch graag de algemene ledenvergadering door laten gaan. We willen de leden graag bijpraten over het afgelopen jaar en kijken we naar de toekomst. Tevens is de ledenvergadering een mooie gelegenheid om als lid ideeën aan te dragen en vragen te stellen aan het bestuur. Bovendien vindt er dit jaar een aantal wijzigingen in het bestuur plaats. Zo heeft onlangs voorzitter Hans van Daele besloten zijn functie tot aan de jaarvergadering te vervullen en daarna af te treden. Als bestuur betreuren we zijn besluit en bedanken Hans voor zijn inzet voor de vereniging. Tijdens de ledenvergadering wordt hier nog zeker bij stil gestaan. Dat betekent dus dat we als vereniging op zoek gaan naar een nieuwe voorzitter.

De agenda van de algemene ledenvergadering wordt enkele weken voorafgaand de vergadering gedeeld met de leden.

Mocht een lid vanwege de genoemde beperkingen de algemene ledenvergadering niet kunnen bezoeken, maar toch graag iets willen aandragen en/of een vraag hebben dan kan dit worden gestuurd naar bestuurvrederust@gmail.com. Tijdens de rondvraag zal dit dan worden behandeld.

Bestuur V.V. Vrederust

133 weergaven0 opmerkingen

Eénmalige contributieverlaging

Alle huidige leden ontvangen een korting van €50 op de contributie van volgend seizoen. Dat houdt in dat volgend seizoen voor bestaande leden de contributie eenmalig €85 bedraagt i.p.v. €135 per jaar.

Algemene Ledenvergadering 2020 uitgesteld

N.a.v. de nieuwe coronamaatregelen afgekondigd door het kabinet op 29 september jl. zal de Algemene Ledenvergadering die gepland stond op 15 oktober tot nader order worden uitgesteld. In eerdere beric