• Foto van schrijverBestuur Vrederust

Dit jaar geen ledenvergadering, kerstbingo en nieuwjaarsreceptie

Het zal geen verrassing zijn, maar wegens de huidige coronamaatregelen gaat de algemene ledenvergadering dit jaar niet door en kan de traditionele kerstbingo helaas ook niet plaatsvinden. Ook moeten we een streep zetten door de nieuwjaarsreceptie 2021. Uiteraard vinden we dit allemaal ontzettend jammer, maar we kunnen niet anders vanwege de coronasituatie.

De ledenvergadering zal schriftelijk worden afgedaan en binnenkort zullen alle leden hierover bericht ontvangen.

Verder moeten we afwachten en hopelijk kunnen we zo snel mogelijk weer gaan voetballen. We houden berichtgeving m.b.t. de maatregelen nauwlettend in de gaten. Vooralsnog heeft de KNVB het plan vanaf half januari de competitie weer te laten starten. Laten we het hopen!

117 weergaven0 opmerkingen

Eénmalige contributieverlaging

Alle huidige leden ontvangen een korting van €50 op de contributie van volgend seizoen. Dat houdt in dat volgend seizoen voor bestaande leden de contributie eenmalig €85 bedraagt i.p.v. €135 per jaar.

Algemene Ledenvergadering 2020 uitgesteld

N.a.v. de nieuwe coronamaatregelen afgekondigd door het kabinet op 29 september jl. zal de Algemene Ledenvergadering die gepland stond op 15 oktober tot nader order worden uitgesteld. In eerdere beric

Algemene Ledenvergadering in aangepaste vorm.

De Algemene Ledenvergadering zal dit jaar in aangepaste vorm plaatsvinden en wordt gehouden op donderdag 15 oktober om 20.30 uur. Vanwege de coronamaatregelen is er in het clubhuis ruimte voor een bep