• Foto van schrijverBestuur Vrederust

Eénmalige contributieverlaging

Alle huidige leden ontvangen een korting van €50 op de contributie van volgend seizoen. Dat houdt in dat volgend seizoen voor bestaande leden de contributie eenmalig €85 bedraagt i.p.v. €135 per jaar. Dit besluit is genomen om de leden enigszins tegemoet te komen in het lange coronajaar waarin de leden niet tot nauwelijks waar voor hun contributiegeld hebben gekregen.

Zoals vele sportverenigingen is het voor onze vereniging eveneens een financieel moeilijk jaar. Gelukkig hebben we zeer loyale leden en sponsoren, en hebben we vrijwel alle contributie- en sponsorgelden kunnen innen. Dat bewijst maar weer eens dat we een eensgezinde club zijn waar de saamhorigheid groot is. Daarentegen is onze grootste inkomstenbron, de kantine-opbrengsten, vrijwel geheel weggevallen in het afgelopen jaar. Vanzelfsprekend hakt dat erin, gezien we daar normaal ook het grootste deel van onze vaste lasten van betalen.

Voorgaande jaren hebben we een aardige financiële buffer opgebouwd en we zijn dan ook nog steeds financieel gezond. Echter, moet ook voor onze vereniging de coronacrisis niet te lang meer gaan duren. Op moment van schrijven gaan we er van uit dat vanaf volgend seizoen er gewoon weer gevoetbald kan worden. Bovendien zal naar verwachting de kantine ook weer open mogen, al is het maar stapsgewijs gedurende het seizoen.

Uitgaande van bovenstaand is deze eenmalige contributieverlaging een weloverwogen besluit geweest. We hopen hiermee onze trouwe leden toch ergens tegemoet kunnen komen en dat we volgend seizoen er weer met vol enthousiasme tegenaan kunnen!

Mocht je hierover nog verdere vragen hebben, neem dan contact op met het bestuur.

238 weergaven0 opmerkingen

Algemene Ledenvergadering 2020 uitgesteld

N.a.v. de nieuwe coronamaatregelen afgekondigd door het kabinet op 29 september jl. zal de Algemene Ledenvergadering die gepland stond op 15 oktober tot nader order worden uitgesteld. In eerdere beric

Algemene Ledenvergadering in aangepaste vorm.

De Algemene Ledenvergadering zal dit jaar in aangepaste vorm plaatsvinden en wordt gehouden op donderdag 15 oktober om 20.30 uur. Vanwege de coronamaatregelen is er in het clubhuis ruimte voor een bep